dissabte, 12 de gener del 2013

Amb els ulls tapats

Aquesta nit deixa'm començar a mi.
Ho tinc tot pensat. El lloc, el recorregut, la intensitat, el motiu i sobretot, les intencions.
Agafaré a les meves ganes i els hi diré que seran teves entre els teus dits passejades amunt i avall. Sense pressa. El temps, també és nostre.
Vols jugar?
Et taparé els ulls per que siguin meus els teus delits i et trauré la camisa poc a poc. Al coll, hi deixaré l'empremta dels meus llavis.
No et tombis, no et destapis els ulls encara, vull que la ceguesa et faci créixer els altres sentits. 
La camisa ja em sobra. No la necessito per caminar per la teva esquena amb la meva llengua. 
Sense pressa. Ja t'ho he dit.
T'estiro al llit i les meves mans passegen exploradores per un cos que em fascina.
Els pantalons també em molesten. Per que serà? I tu, encara amb els ulls tapats.
Gemegues que no vols ser cec i jo et faig callar. Els petons, són la meva especialitat.
Llavors, quan ja estàs nu a sobre del llit, et trec la bena dels ulls i et deixo parlar.
Però tu ja no en tens ganes i em dius amb la mirada, que ara em toca a mi.
Tanques els llums i la obscuritat es torna la teva aliada. Tens habilitats desfent botons. Les teves mans em deixen sols amb l'ànima, per que la resta, ja m'ho has tret tot.
Em preguntes pel temps i jo et contesto que avui és tot nostre.
Em busques la galta, em mossegues la boca i em dius que jo també sóc teva, per sempre més.













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada