dilluns, 21 de gener del 2013

Tinc una part de mi que tremola


Tinc una part de mi que tremola quan escolta la teva veu. Però no et diré quina és. 
Imagina tu que en saps.
Potser la trobaràs tancant els ulls i obrint la boca o somiant que la vens a buscar i te l'emportes on ningú més pugui mirar.
Tinc una part de mi que és petita però quan et té a prop, es va fent gran. Tant, que dins meu no cap i busca sortida.
T'enyora quan no estàs i quan ets a prop et desitja. Vola sempre al teu costat sense importar-li l'hora, perquè sap que tard o d'hora la trobaràs. 
No pateixis, té infinita paciència, encara que si la sents gemegar, és que et necessita i llavors, ja no té espera i es desespera per una petita carícia que la faci oblidar.
Oblidar els moments que no et tinc, però que mai et deixen de pensar.




































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada